logo-turism-virtual

Locatia
adauga parerea ta

Laurentiu Teofan

Nu pot decat sa ma felicit ca am ales sa merg aici pana la urma. Ca tot omul m-am informat si eu inainte sa aleg si am vazut si unele comentarii mai putin favorabile, cum e spre exemplu cel de dinainte. Prietenii mei deja imi reprosau ca de ce am ales aici..... Fara a jigni pe convietuitorii mei, se pare ca romanul pana nu e carcotas, nu-i pica bine concediul. Nu am intalniti nici un inconvenient, zau daca nu, si fara sa exagerez. Singurul ar putea fi drumul, care intr-adevar pe o portiune de 2 km e mai prost, dar este accesibil, mergi mai incet si nu ai nici o problema, Si toata privelistea aia isi merita oamenii. De pensiune in sine, ne-am simtit tare bine, am mancat bine, am savurat relaxarea de pe terasa si mai ales sezlonguri. Noi am si stat la povesti cu doamna de la receptie, si in general toate fetele care ne serveau la masa erau dragute. Culmea ca am conversat si cu alti clienti, si erau si ei amuzati ca citisera acelasi review....si nici la ei nu se adeverise nimic. Deci, oameni buni, eu am petrecut un mic concediu de isprava la aceasta Casa Boiereasca. De isprava in sensul bun :)

helenic

Am ajuns aici pe un drum destul de greu, obositi fiind dupa o saptamana agitata si deja eram putin nervosi datorita faptului ca exista locuri atat de frumoase in Romania si, totusi, au un acces atat de greoi la ele. De cum am intrat in pensiune, am observat bunul gust cu care s-a amenajat totul. L-a receptie ne-a intampinat un domn mai in varsta, amabil, si care ne-a dat impresia imediat ca parca am ajuns la niste prieteni in vizita. Camera in care am fost cazati avea deschiderea catre masivul Bucegi, iar privelistea era nemaipomenita. Meniul restaurantului avea specific romanesc, portiile au fost consistente iar locul de joaca amenajat pentru copii ne-a fost de mare folos pentru a-l distra pe David. O locatie superba, intr-o zona mirifica, unde mananci bine si esti tratat ca intr-o vizita la prietenii de-o viata. Multumim Casa Boiereasca

Burlan Dragos

Recomand aceasta locatie tuturor persoanelor care doresc un sejur linistit, departe de agitatia manelistica din centrul Branului. Locatie bine pozitionata, cu o panorama de exceptie, personal binevoitor si mancare proaspata romaneasca.

Facilitati generale Pensiunea Casa Boiereasca

gradina  Gradina
incalzire_centrala  Incalzire centrala
parcare  Parcare
loc_joaca  Loc de joaca pentru copii
restaurant  Restaurant
gratar  Acces gratar
org_evenim  Organizare de evenimente speciale
sala_conferinte  Sala de conferinte
wireless  Conexiune wireless
bar  Bar
mic_dejun  Mic-dejun inclus in pret
Dotari in camere
baie_dus  Baie cu cabina de dus
TV  TV
internet  Conexiune internet
terasa  Terasa/balcon
uscator_par  Uscator de par
cablu_TV  Cablu TV
faxx  Fax:
Activitati sportive si de divertiment
biliard  Sala de biliard
inchiriere_biciclete  Inchiriere biciclete
inchiriere_ATV  Inchiriere_atv
Contact
Alte unitati de cazare in Moeciu